[recaptcha]


  1.    
  2.     Гарантійний ремонт

Гарантійний ремонт

Під гарантійним обслуговуванням слід розуміти процедуру усунення протягом гарантійного строку недоліків або несправностей вироби, яке ви купили. Всі умови гарантійного обслуговування обумовлені виробником в гарантійних зобов’язаннях.

За умовами, сервісні центри проводять безкоштовне гарантійне обслуговування протягом зазначеного строку (див. гарантійний талон).

Гарантійний ремонт

Гарантійний ремонт

Гарантійному обслуговуванню підлягають пристрої, що мають правильно оформлений гарантійний талон. У разі закінчення гарантійного терміну, в сервісному центрі вам можуть запропонувати послугу платного ремонту будь-якого виробу (якщо є така можливість).

У законі вказані чітко встановлені терміни виконання гарантійного обслуговування. Термін гарантії може бути продовжений, в разі знаходження вироби на гарантійному обслуговуванні.

Термін гарантійного обслуговування обчислюється з дня продажу (дата продажу), зазначеного в гарантійному талоні або товарному чеку.

Сервісний центр має повне право не виконувати гарантійний ремонт в таких випадках :

У разі, коли гарантійний талон відсутній або не заповнений (незаповненим прийнято вважати талон, без печатки, підписи продавця, серійного номера або дати продажу).
По закінченню терміну гарантійних вироби.
На виробі присутні пошкодження механічного характеру.
Виріб було розкрите або піддалося незаконному ремонту в будь-якому сервісному центрі, що не має повноважень проводити подібні ремонтні роботи.
Гарантійний стікер (пломба) пошкоджений (опломбувати виріб може як виробник, так і продавець або сервісний центр).
Виріб використовували, порушуючи гарантійні вимоги :
Вироби зазнало доопрацювання, не передбачену самим виробником ;
Усередині вироби (обладнання) присутня стороння рідина або предмети ;
Експлуатація виробу в ненормальних (не призначених для експлуатації даного виду виробу) умовах (всі умови експлуатації вказані в керівництві користувача)

У додатку 2 вказані терміни гарантійного ремонту техніки, яку обслуговує сервісний центр.

Додаткову інформацію про можливі зміни гарантійних термінів ви знайдете в гарантійних документах.

Зверніть увагу

Закон про захист прав споживачів може поширений тільки на громадян «… що використовують товари (роботи, послуги) виключно для особистих, сімейних домашніх і інших потреб, не пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності». У гарантійних документах чітко вказано, що цей закон не поширюється будь-які « організації та громадян, які використовують товар, що купується для отримання вигоди ».
Процедура оформлення гарантійного талона

У гарантійному талоні обов’язково заповнюються поля:

  1.     найменування
  2.     модель виробу
  3.     серійний номер
  4.     дата продажу
  5.     вказується термін гарантійного обслуговування
  6.     вказуються дані про покупця (в окремих випадках, передбачених в гарантійному талоні)
  7.     додається мокра печатка фірми- продавця.

 
    Як ви можете отримати виріб після ремонту (видача з ремонту)

Ви можете отримати свій виріб після проведення гарантійного ремонту тільки з умовою пред’явлення квитанції (вам її видають під час здачі виробу в ремонт). Якщо квитанція загублена, отримати виріб ви можете тільки в присутності власника вироби. При цьому повинні бути пред’явлені документи, що підтверджують особу.

25.07.2013

Написати коментар