[recaptcha]


  1.    
  2.     Особливості гарантійного ремонту автомобілів

Особливості гарантійного ремонту автомобілів

Умови гарантійного ремонту визначаються експлуатаційною документацією виробника, а також відображені в документах при купівлі авто. Тому, купуючи залізного коня, не зайвим буде поглянути і на гарантійні зобов’язання, про яких також може йти мова й у договорі купівлі-продажу.

Послуги, що надаються водіям у рамках гарантійного обслуговування автомобілів, залежать від продавців і СТО. Сервіс у офіційних дилерів вважається кращим і гарантійний період тут зазвичай довше (3 роки або 100 тисяч км пробігу), але і коштує це дорожче. Раз на рік або по досягненню регламенту (10-15 тисяч км пробігу) клієнт, який бажає зберегти гарантію заводу-виробника, повинен відвідати сертифікований дилерський центр для проходження планового технічного огляду.

У разі ремонту на неофіційних СТО все залежить від кваліфікації майстрів, яка, звичайно, перевіряється самими клієнтами. Гарантія від дилера в такому випадку втрачається, але тільки на ту частину автомобіля, де був проведений несертифікований ремонт: електрика, ходова, лакофарбове покриття і т. д. Повне зняття машини з гарантії можливо в разі значного порушення умов експлуатації або непроходження (несвоєчасного проходження) без поважних причин технічного огляду.

Майже на всіх офіційних і тим більше неофіційних сервісах дозволяється при бажанні клієнта установка неоригінальних запчастин. Але в такому випадку потрібно Ваше письмову заяву та впевненість у якості даної деталі.

Оригінальні запасні частини часто краще, хоча й коштують дорожче. Варто відзначити, що несертифіковані запчастини бувають не гірше за якістю, а іноді можуть працювати навіть краще фірмових. При цьому якість брендових запчастин визначається, в тому числі, нанесенням клейма, а також існує так звана економ-серія фірмових деталей.

25.08.2017

Написати коментар