Поширені міфи про ремонт пральних машинок
Ремонт пральних машинок – це не тільки заміна запчастин, що вийшли з ладу, але і спілкування. Майстри часто стикаються з міфами про ремонт техніки, які дуже далекі від дійсності. Окремі з них повторюються настільки часто, що варто докладніше розповісти про них.
Міф перший: ремонт – це дуже просто
Відремонтувати машинку так просто, що легко це зробити самому або покликати знайомого.
Звичайно, якщо знайомий – спеціаліст з ремонту з пристойним стажем, ви можете покликати його. Однак так щастить далеко не всім. Навіть якщо ви легко справлялися з колишньою машиною, не факт, що вам вдасться так само просто полагодити сучасну модель.
Ви можете це перевірити, навіть не розбираючи пристрій. Згадайте, що робила ваша попередня машинка? Напевно, тільки прала і викручувала одяг. А нинішня? Вибирає оптимальний режим, пристосовується під речі, дбайливо віджимає і навіть дезінфікує білизна – так і багато інших функцій! І за кожну відповідає окремий «вузол». У машинах є датчики, контролери і міні-комп’ютери. Навряд чи все це можна довірити собі або сусіда. Краще звернутися до фахівців.
Міф другий: ремонт – це дорого
У знайомого була така поломка, і він заплатив за ремонт купу грошей. А якщо я не зможу розплатитися?
По-перше, вам точно невідомо, що зламалося у знайомого. Можливо, у вас вийшов з ладу не дуже дорогий датчик. По-друге, майстер не буде міняти дорогі деталі потайки: він зацікавлений, щоб ви могли оплатити роботу. Будь-які дії фахівець погодить з вами. Крім того, виклик майстра для діагностики часто безкоштовний чи варто символічно. Іноді за описом можна вказати приблизну ціну ремонту по телефону.
Міф третій: ремонт – це довго
Заміна деталей займає багато часу, їх треба чекати кілька місяців.
Це невірно. Часто ремонт можна зробити за один день: ви описуєте по телефону характер проблеми і називаєте модель, а майстер бере деталі, які йому можуть бути потрібні. Якщо потрібної деталі у нього немає, швидше за все, доведеться чекати недовго, оскільки у великих центрах все потрібне в наявності.
Міф четвертий: спеціаліста треба контролювати
Якщо не стежити за тим, що робить майстер, він замінить нові деталі на старі і скоро машинка знову зламається.
Цей міф з дев’яностих, коли фахівців було мало, а деталей і зовсім ніде було взяти. Зараз все навпаки: запчастини легко замовити, а між центрами є серйозна конкуренція.
Компанії знають, що найкраща реклама – «сарафанне радіо», тому дорожать репутацією. Якщо машинка довго буде працювати, ви порекомендуєте майстра. У результаті фахівець отримає більшу вигоду, ніж від заміни деталей.
02.05.2017