[recaptcha]


  1.    
  2.     Що потрібно знати перед зверненням до сервісного центру

Що потрібно знати перед зверненням до сервісного центру

Зламаний мобільний пристрій, який зберігає всі наші контакти і єднає нас із світом – це завжди неприємна проблема, яку хочеться вирішити якомога швидше.

Що потрібно знати перед зверненням до сервісного центру

Що потрібно знати перед зверненням до сервісного центру

Якщо термін гарантії не закінчився, то у нас є два варіанти: по-перше, можна зажадати від магазину, де був придбаний товар, безкоштовного усунення поломки або заміни неякісного товару. При цьому замінити ваш ноутбук або мобільний телефон можна на девайс тієї ж марки, а можна вибрати пристрій абсолютно іншої фірми – при цьому повинен бути зроблений перерахунок. Ну, або другий варіант – отримати назад свої кровні, повернувши, природно, несправний прилад магазину.

Якщо ж термін гарантії вийшов, то тут теж є кілька варіантів: викинути зламану техніку і обзавестися новою; продати за копійки і знову-таки відправитися в магазин за новою покупкою; або віддати на ремонт в сервісний центр. Тут кожен поступає по ситуації. Але якщо ви вибрали самий розумний, на наш погляд, або, принаймні, найекономічніший третій варіант, то тут необхідно знати наступне:

Припустимо, ви живете в Києві, у вас вийшов з ладу мобільний телефон Samsung і ви знайшли в інтернеті адресу найближчого до вашого будинку або роботі сервіс центру samsung в Києві.

Перш за все, з’ясуйте умови, на яких цей центр надає свої послуги: терміни, в які вони зобов’язуються зробити потрібний вам ремонт, і у що він вам обійдеться. Постарайтеся поставити всі запитання, які можуть бути пов’язані з майбутнім ремонтом відразу. Чим більше ви задасте питань, тим менше вірогідності, що згодом виникнуть непорозуміння та конфлікти.

Уважно читайте все, що підписуєте – іноді сервіс-центри вписують в договори на ремонт пункти, що звільняють їх від усякої відповідальності. У документах повинні бути перераховані всі характеристики вашого телефону: модель, аксесуари і т.д. Квитанцію бережіть – якщо вона загубиться, отримати відремонтований телефон буде складніше: доведеться писати заяву, пред’являти паспорт.

Коли будете отримувати пристрій, перевірте, щоб в чеку були перераховані деталі, що підлягають заміні. Там же має бути вказаний термін гарантії на ці деталі (гарантія сервіс центру поширюється тільки на них).

Так, і перш ніж розлучитися з телефоном, не забудьте скопіювати всю особисту інформацію та видаліть її з пам’яті.

08.07.2013

Написати коментар