[recaptcha]


  1.    
  2.     Що таке Авторизований сервісний центр?

Що таке Авторизований сервісний центр?

Авторизація (англ. authorization) – процес надання певній особі прав на виконання деяких дій. Стосовно до сервісного центру (СЦ) по ремонту техніки – це надання виробником права здійснювати гарантійний та післягарантійний ремонт і технічне обслуговування продукції, яку він випускає. Для того щоб отримати авторизацію, СЦ повинен виконати ряд високих вимог:

  1. Наявність спеціального обладнання для діагностики, настроювання й ремонту;
  2. Наявність спеціальної освіти та сертифікатів для виконання робіт з ремонту;
  3. Наявність спеціально обладнаного і антистатичні (ESD) захищеного приміщення і одягу, а також спеціальних антистатичних ESD інструментів.
  4. Штат висококласних фахівців мають вищу технічну освіту та пройшли спеціалізовані курси.
Що таке Авторизований сервісний центр?

Що таке Авторизований сервісний центр?

Дотримання цих вимог є мінімальним і обов’язковою умовою, при якому сервісний центр має право подати заявку на авторизацію. І тільки в тому випадку, якщо сервісний центр пройде аудит за критеріями виробника і доведе здатність ремонтувати на рівні, відповідним вимогам європейських стандартів і виробників, йому дають право обслуговувати і ремонтувати техніку виробника. При цьому у кожного виробника є ряд своїх особливих вимог, і авторизацію отримують по кожному виробнику окремо. Також, протягом усього терміну авторизації, виробник контролює всі ключові параметри АСЦ, і якщо авторизований СЦ не виконує їх, то позбавляється авторизації.

Таким чином, наявність у сервісного центру авторизації означає і гарантує, що даний сервісний центр має все необхідне для здійснення ремонту на дозволеному йому рівні допуску, та відповідає вимогам і стандартам даного виробника.

Як визначити, чи є сервісний центр авторизовані?

У більшості випадків достатньо попросити показати сертифікати, що підтверджують авторизацію конкретного виробника. Такі сертифікати видаються терміном на рік, і кожен наступний рік їх необхідно підтверджувати і отримувати знову.

Ще один спосіб це перевірити – за наявності інформації про це сервісному центрі на сайті виробника або в гарантійному талоні. Важливо пам’ятати, що назва та адреса СЦ повинне строго збігатися з вказаними виробником, тому не рідкісні випадки, коли різні «майстерні» використовують співзвучні назви, щоб ввести в оману клієнтів і тим самим збагатитися, не вкладаючи коштів у дороге обладнання і навчання персоналу. Назва нашого сервісного центру – Мобайл-сервіс, та адреси пунктів прийому вказані тут. Використання прикметників, перестановка слів назви місцями і будь-які інші варіанти не мають до нас жодного відношення.
Що дає авторизація?

Авторизація дає право виконувати гарантійний ремонт і технічне обслуговування. Авторизований СЦ має доступ до офіційної технічної документації, програмних засобів та забезпечується оригінальними запасними частинами виробника. Інженери авторизованого СЦ проходять навчання у виробника. Все це гарантує якісний ремонт у відповідності з усіма вимогами виробника і при використанні оригінальних запасних частин.

Чи можна звертатися до авторизованого СЦ для платного ремонту?

ПОТРІБНО! Це єдино вірне рішення, якщо, звичайно, Вам важлива якість виконаних робіт, а також Ваше особисте здоров’я (як це не дивно звучить). Справа в тому, що тільки в авторизованому СЦ використовують спеціальні прилади, які вимірюють і налаштовують при необхідності рівень вихідного сигналу передавачів. Ці прилади дуже дорогі, а програмне забезпечення надається тільки виробниками, тому використання таких приладів в інших «майстернях» практично виключено.

Тільки після перевірки та настройки на такому приладі можна гарантувати рівень сигналу на безпечному рівні. Після ремонту в «майстернях» рівень сигналу може значно відрізнятися від допустимого. До того ж, як правило, деталі, які використовують в таких майстерень низької якості, зроблені на підпільних «китайських» заводах, і, відповідно, нешкідливість матеріалів у них під великим сумнівом. Також треба відзначити, що при платному ремонті в авторизованому сервісному центрі використовується теж саме дороге обладнання, що і при гарантії, а також тільки фірмові деталі, програмне забезпечення та документація.

Таким чином, звертаючись до авторизованого сервісного центру для платного ремонту, Ви можете бути впевнені, що Ваш телефон ремонтують на рекомендованому самим виробником обладнанні з використанням фірмових матеріалів і технологій. Незважаючи на це, ціна платного ремонту в авторизованому СЦ найчастіше нижчі, ніж в кустарної майстерні, оскільки чітко налагоджені виробничі технології дозволяють знизити собівартість робіт, а прямі поставки від виробника запасних частин, виключають зайві накрутки посередницьких компаній у яких купують інші “майстерні”.
Чи варто взагалі ремонтувати телефон, чи не простіше здати його назад в магазин?

Безумовно, вирішувати варто ремонтувати чи ні в кінцевому рахунку Вам, ми лише наведемо кілька аргументів ЗА ремонт.

Безсумнівно, що Ви ретельно вибирали, за різними критеріями, цю модель, перш ніж її придбати, так чи варто від неї відразу ж відмовлятися?

На жаль, в світі немає нічого ідеального, в тому числі і у виробництві складної електроніки. Іноді трапляються і технологічні відхилення навіть у самих іменитих виробників, для того і існують авторизовані СЦ, здатні виправити будь-яку технологічну помилку виробництва і усунути дефект, після того як виріб вже продано.

Використовувані деталі, обладнання та технології в авторизованому СЦ аналогічні виробничим і рекомендовані самими виробниками. Це гарантує якість відремонтованого виробу на необхідному, високому рівні.

Як правило, АСЦ вже має рекомендоване виробником рішення і оновлену деталь, яка повністю усуне причину дефекту і, відповідно, відремонтований телефон більше не зламається з тієї ж причини, на відміну від нового, заміненого з тієї ж партії.

У 99% випадків час, витрачений на усунення дефекту, значно менше, ніж час, витрачений на спроби обміняти телефон або повернути гроші в магазині. А час, як відомо, гроші, вже не кажучи про можливі витрачених нервах.

Ремонтувати чи ні, вирішувати Вам, ми лише обіцяємо зробити ремонт вашого пристрою максимально швидким і якісним і надати вам високий рівень сервісного обслуговування.

А не чи знімуть мій телефон з гарантії заради якоїсь дурниці?

Подібні думки – це упередження з минулого, коли вся електроніка була ще дефіцитом, і практично відсутня конкуренція виробників. Ось кілька причин, через які Ваш телефон будуть намагатися зробити по гарантії при будь-якому можливому випадку:

На даний момент кожен поважаючий себе виробник дбає і дорожить своїм клієнтом, робить все можливе, щоб його продукція сподобалася клієнтові, і наступного разу він обрав нову модель цієї ж марки (виробника). Тому виробник прикладає максимум зусиль не тільки для випуску якісної продукції, але і для підтримки свого клієнта впродовж всього терміну експлуатації!

А це означає, що виробнику вигідно відремонтувати по гарантії, щоб Ви знали, що навіть у тих випадках, коли щось відбувається з виробом, виробник усуває цю проблему швидко і безкоштовно для Вас!
Гарантійний ремонт, як і будь-яка робота повинна бути оплачена! Але якщо клієнт не платить, то хто ж платить за ремонт? Відповідь проста – виробник. А значить, СЦ отримує за гарантійний ремонт гроші, і тому йому вигідно відремонтувати по гарантії Ваш телефон, а не знімати його з гарантії і свариться з вами, сперечаючись на предмет гарантійне та витрачаючи на це сили, час і гроші.

Тому тільки в тих випадках, коли негарантійний випадок очевидний, авторизований СЦ змушений знімати виріб з гарантії тому виробник не сплатить йому роботу з усунення такого дефекту.

11.08.2016

Написати коментар