[recaptcha]


  1.    
  2.     Як не стати жертвою обману в автосервісі

Як не стати жертвою обману в автосервісі

Читаючи анекдоти в журналах, газетах, на просторах мережі інтернет, часто зустрічаються такі, сюжет яких заснований на тому, як бувалий слюсар – ремонтник автосервісу обманює довірливого клієнта. Для багатьох автомобілістів такі анекдоти здаються дуже смішними, а самі ситуації складно реалізованими в реальному житті. Але сувора правда така, що подібні ситуації трапляються дуже часто, особливо з недосвідченими автовласниками, які по не знанню звертаються в гаражні сервісні центри, але тут варто зробити застереження – обдурити можуть і в авторизованому СЦ.

Основні причини обману

Отже, чому ж працівники сервісного центру можуть обдурити свого клієнта ? У першу чергу – це бажання заробити «лівак» на недосвідченому клієнті, мабуть, це і є основна причина більшої частини обманів. Звичайно, ще буває необхідність « спихнути » браковані деталі або прострочене масло, антифриз, але це буває рідко, тому не багато хто готові піти на ті ризики, до яких такі махінації можуть привести.

Поради про те, як уникнути обману з боку автосервісу

Щоб не стати жертвою обману фахівцями сервісного центру, бувалі автомобілісти дають низку порад, дотримуючись яких, шанс бути обдуреним сильно знижується. Ці поради дуже не люблять як слюсарі « гаражних » сервісних центрів, так і офіційних, а не люблять з тієї причини, що вони не тільки ускладнюють їх роботу, роблячи клієнтів більш розбірливими, а й не дають можливість реалізувати деякі обманні дії. Ось ці поради :

Перш ніж здавати авто на ремонт, підберіть сервісний центр, почитайте про нього відгуки.

Перед здачею транспортного засобу на ремонт в сервісний центр, поспілкуєтеся з вашої проблеми з більш досвідченими знайомими і почитайте різні матеріали, в яких є опис проблем, схожих з вашими. Також було б непогано, якби ваш більш досвідчений товариш склав вам компанію в сервісний центр.

Коли ви перебуваєте безпосередньо в сервісному центрі, ні в якому разі не використовуйте такі фрази, як: «робіть так, як вважаєте за потрібне», «я не сильний в автомобільній техніці» і т.д. Чуючи це, механік розуміє, що перед ним клієнт, якому можна накинути пару тисяч за усунення не існуючої несправності.

По можливості, просіть брати участь у процесі ремонту, щоб механік коментував свої дії, але, як правило, жоден механік не піде на це, тому як це сильно відволікає його від роботи.

Якщо під час ремонту, у вашому транспортному засобі потрібна була заміна деталей, то обов’язково попросіть що б вам віддали старі деталі, тому як часто в сервісному центрі до реального списку несправних деталей, можуть приписати парочку додаткових, які насправді взагалі не були зачеплені при проведенні ремонтних робіт.

Якщо механік запитає вас про те, чи намагалися ви лагодити автомобіль самостійно, відповідайте, що нічого такого не робили. Максимум, що ви можете сказати, що провели зовнішній огляд і видимих ​​неполадок не виявили.

При оплаті виконаних послуг, обов’язково вимагайте касовий і товарний чек з переліком пророблених робіт, тому як не всі сервісні центри люблять дотримуватися гарантійні зобов’язання. Наявність такого чека зобов’яже їх дотримувати умови гарантії.

Якщо після проведення ремонтних робіт вам заявляють, що вам були надані додаткові послуги, які спочатку не були узгоджені, але «сталася плутанина в документах», то можете привітати сервісний центр – він спрацював собі на збиток. Якщо ви не замовляли додаткові послуги, і в них не було необхідності, а вас змушують оплачувати їх, погрожуючи не повернення автомобіля, то вам пряма дорога в спілку по захисту прав споживачів.

Автор: Ефим Важеевский

20.02.2015

Написати коментар